Dr. van der Hoog

Iedereen kent Dr. van der Hoog, alleen niemand weet meer waar het merk voor staat. De urgentie was duidelijk. Dr. van der Hoog moest op de schop. Na uitvoerig onderzoek is er door Gleijm & van der Waart een nieuwe onderscheidende positionering bedacht en vertaald naar een nieuwe merkidentiteit. Geen evolutie maar revolutie lag aan de grondslag van een nieuw Dr. van der Hoog. Van logo tot verpakkingen, van website tot campagnes, alles onderging een totale make-over. De nieuwe ‘collectie’ ligt inmiddels in de winkel en de campagne gaat van start. Vanuit de gedachte dat de huid net een kledingstuk is, kreeg Dr. van der Hoog een fashionable uitstraling.

Bron tekst: www.gvdw.nl

www.drvanderhoog.nl

Mijn rol

Ontwerpen van een passend merkdesign, stationery, corporate brochure, documentatie en de website.

Design is ontwikkeld in dienst van Gleijm & van der Waart in samenwerking met Saskia Beekwilder.
Concept: Maarten Boog